lørdag 26. september 2015

Iceliner - en norsk eyelinersensasjon!




Helt siden fra da jeg var 14 år har jeg brukt flytende eyeliner for å markere øyenene og skape et mer dramatisk blikk. Jeg har lært meg viktigheten av å være stødig på hånden og påføre akkurat riktig mengde. Men selve kvaliteten på produktet er det aller viktigste. Jeg har prøvd mange ulike varianter gjennom årene og blitt rimelig kresen og bevisst. For det første må skaftet på applikatoren hvile godt i hånden og her er det essensiellt at fasongen har et design som er stø å holde. Deretter må selve svampen eller kosten påføre streken jevnt og presist uten å lage klumper. Den skal være enkel å påføre uten at man må korrigere med en q-tip. Sist men aller minst skal streken sitte godt. Den skal holde seg like fin gjennom hele dagen.




2015-09-26 14.19.122015-09-26 14.19.41

2015-09-26 15.57.28For noen uker siden fikk jeg en spennende produktnyhet i posten. Wintermark Iceliner er eyelineren som ikke bare er norsk, men den imponerer stort med sin kvalitet. Den sitter som støpt på øynene og er fantastisk god å legge. Eyelineren kommer i tillegg i en lekker forpakning som oser luksus. Som en ekstra bonus er den uten parabener, mineralolje eller parfyme og er heller ikke testet på dyr. Ekstra gøy er det at den er utviklet og produsert i Norge med en norsk aktiv ingrediens Polar Algae, dette er rett og slett en norsk eyeliner! Pris er 299,-.


2015-09-26 15.56.11
De siste årene har jeg brukt Style Liner fra Dior som har den kjeglefasongen jeg liker på en eyeliner. Denne har kun vært mulig å kjøpe i utlandet eller på taxfree. Mannen min kjøpte med seg sist han reiste en annen flytende eyeliner fra Dior ved navn It-line. Denne er mer klønete å legge og det er vanskelig å få til en jevn strek. For å bevise den utsøkte kvaliteten til Wintermark Iceliner gjorde jeg en sammenligning med de to andre eyelinere jeg har brukt og resultatet er overlegent. Bildene sier mer enn tusen ord.





Øverst - Wintermark Iceliner I midten - Dior Style Liner Nederst - Dior It-liner
Øverst – Wintermark Iceliner 
Etter 10 minutter under en vannstråle
Etter 10 sekunder med vannstråle
Etter gnukking med papir, Iceliner er like fin!
Etter 10 sekunder under rennende vann forsvinner nærmest de andre eyelinerne. Når jeg tørker over med papir er det lite igjen av Dior-linerne. Men Wintermark Iceliner derimot er like fin! Den har tålt vann og den har tålt gnukking med papir og vann i kombinasjon. Man skulle tro den var vanskelig å fjerne, men vanlig øyemakeupfjerner tar den bort på et blunk. Som den eyeliner-freaken jeg er, har jeg uten tvil funnet min nye eyelinerfavoritt!
Denne artikkelen inneholder reklame


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar